min bästa vän, min syster, mitt allt!



Louise Forslund,
vart ska jag börja?
Jag har känt dig så otroligt länge, det är jag glad för! Sommaren 2009 började vi umgås jätte mycket, vi började även prata i telefon med varandra i flera timmar och smsa helatiden! När vi var små var vi väl inte lika tighta men du har ändå alltid varit en superbra vän för mig. Du har liksom alltid funnits där.

När vi var små brukade vi leka mamma pappa barn, HAHA! Kommer du ihåg de..?
Sen började mina grannar kasta kottar på oss, då kastade vi tillbaka. Vi har så många minnen, sjuka minnen, sånt jag inte skulle göra med någon annan förutom dig. Sånna saker jag inte ens skulle våga göra med någon annan, våran humor är ju bäst!

Jag kommer ihåg att vi brukade gunga på din gunga, sen typ om jag hade gungat för länge blev du sur och sa att du skulle gunga osv. haha!

Nu på sistone har det känts så konstigt mellan oss, vi bråkar för ingenting och allt handlar om killar,sex och kärlek. Ibland vill jag tillbaka till då när vi var små och aldrig tänkte på killar, inte på det sättet iallafall.

Du är nog den enda personen som jag kan berätta exakt allt för, jag berättar aldrig sånna saker som jag berättar för dig för någon annan. Det liksom går inte. Dom skulle inte förstå lika bra som du gör. Jag saknar dig så sjukt mycket och tycker att vi kan träffas snart. När du behöver mig kommer jag finnas där  för dig.

Jag älskar dig mitt hjärta, finns ingen som du.

Where ever you go, what ever you do
I will be right here waiting for you.









sommaren med dig va den bästa i mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0