na na nanananana!

hur säger man till en sån tjej,
du vet sjunga är inte min grej.
_____________________________

Nu sitter jag här!
Ovanligt..? ah ganska.
Iallafall så har min mobil damp, tror den har blivit typ hackad.. seriöst, man har inget jävla liv om man hackar någons mobil! åh är så jävla sur, men ändå inte.

Aja, ylva följer med mig typ i övermorn och fixar ny mobil, eller blir väl lånemobil för den måste in på lagning. Har inga kontakter eller någonting..

Nu ska jag upp och dricka choklad med laktosfri mjölk och sätta på alla lösnaglar! bokstavligt talat då asså!


bild från somras.


bild från lördags.
jag och evelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla så inte minneskortet elller sim kortet sitter löst och glappar :)

2010-11-03 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0