Gårdagen!

Gårdagen började med att jag gick och mötte Jonnah, vi gick hem till henne och började fixa oss. Kvart över sju tog vi bussen till Linda. Påvägen dit gick en kille bakom oss med brännbollsträ i handen. Vi trodde att vi skulle dö! Helt seriöst, vem går runt med ett brännbollsträ..? Ingen normal iallafall.

När vi kom till Linda var det bara Linda, Max, Pontus och Sofie där. Typ vid kvart över åtta kom Jake, Kurt (tim), Anders, Victor och säkert någon mer som jag inte kommer ihåg namnet på. Känner mig lite som en guldfisk..
Vi började dricka och sen kom det dit fler folk eftersom.

Som mest var vi 21-22 personer i hennes tvåa, haha! Men det gick väl bra tills vi blev utslängda.. fast egentligen kan jag förstå att vi blev det, efter att vi pratat med Linda idag.

Nej men det var najs, blev även en spontan tripp till Strömsbro, till Robin. Vi va där ett tag sen fick alla panik och började springa till bussen. Jag och Jonnah som hade klackskor kunde inte springa nå vidare bra, och jag hade så galet ont i fötterna så jag dog. Seriöst då!

Jag, Jonnah, Anders,Jake & Max missade sista bussen från Strömsbro till stan.. Väldigt roligt! Så jaa, jag, jonnah och Jake gick från Strömsbro till där vi bor. Och det va långt, kändes ännu längre i klackskor. Sen va Jake så gullig som följde oss ända hem, även fast han va tvungen att gå förbi sitt hus för att följa med oss. haha ! Det är inte lätt alltid ;)

Blev även fyllekäk på donken, eller utanför. haha!
Bortsett från allt som inte var så bra så var det en kanon kväll! Lätt att vi kommer göra om det! Och imorgon börjar höstlovet, då slår vi klackarna i taket! ;)

Puss på det, nu blev det här ett väldigt långt inlägg. Bilder kommer väl senare, fast jag tog inte så många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0