Hej förresten! :)

jag är kissnödig för alla som ville veta. Och det finns ju bot, men syyynd att WC är uppe. Och jag är liksom nere. TO BAD! ;)

Oj hej, sitter ni där och läser..? Då kanske jag ska skriva någonting jätte roligt!
Fast just nu har jag ingen fantasi alls, är bara otroligt kissnödig och måste skriva klart detta. Vet inte vad jag vill få ut av detta men jag var iallafall i skolan idag, för er som undrar! ;)

Och det va allmänt tråkigt, men så kan det ju vara ibland. Imorgon börjar vi någon gång vid tolv, ASNAJS! :D




Ibland saknar jag att vara sådär blond. Då vare liksom ingen som sa någonting om nått jag sa inte alltid lät så smart. För hallå, jag va blondin DAAH!
Hahah även om dom där bilderna kanske är lite överdrivna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0