. . .

mitt liv är inte perfekt, aldrig varit och kommer aldrig vara.
Vems liv är egentligen perfekt?
INGENS!

Allt blir bara fucking fel helatiden, känns alltid som om någonting fattas.
Lycka kan inte köpas för pengar.

Jag har ett , eller två jävligt stora beslut som måste tas inom en snar framtid. Du kommer hata mig förevigt och aldrig någonsin vilja prata med mig igen. Och dessutom kommer jag hata mig själv också, det spelar ingen roll vad jag gör, jag kan inte ljuga för dig. Inte nå mer, inte längre, inte nu , jag gillar dig för mycket.
Men hur jag än gör detta så kommer du hata mig, förevigt. Så egentligen spelar det ingen roll vad jag gör, du kommer få reda på det iallafall.

Om jag kan få dig att sluta gilla mig så kanske det inte blir så mycket tårar osv. Fast å andra sidan så vill jag ju att du ska gilla mig, du har bevisat att du är mycket bättre än vad jag trodde från början!
Du är en underbar människa och jag vill verkligen inte förlora dig.

Det går väl åt helvete iallafall, fan då! :(

Ingen har sagt att kärlek är lätt,
men ingen sa någosin att det skulle vara såhär svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0