i söndags..

.. va jag, syster och hennes barn på landet! :D
Hos en som heter louise. Jag ääälskar att vara där! Känns som att komma bort från allt, fast det är ungefär bara tio minuter från stan. Men ändå ligger det på landet, coolt va? ;)

Hon har:
♦ tre hundar
♦ en katt
♦ en get
♦ två lamm
♦ en häst
och en höna!
HAHA SNACKA OM coolt! :D Fast den här gången fick jag inte träffa hennes katt så jag kunde kidnappa henne bara för hon är så söt :(  TO BAD!

Iallafall så var vi där för att plocka äpplen och plommon, vilket vi gjorde. Vi fikade även och hade allmänt trevligt. Det känns som att luften är mycket friskare på landet. Jag ska läätt bo på landet när jag skaffar familj, så ska jag ha många djur..!
















mina sötnosar.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0