bloggtorka.se!!

världens största bloggtorka på g nu.. ! nu blev texten typ skit stor.. vet inte om de kommer bli så sen men aja..

Jag har blivit sjuk igen.. såå typiskt mig! När jag har börjat på praktik osv. så går jag och blir sjuk efter andra dagen. Gulligt asså!! Nu kanske jag låter typ sur när jag skriver det här och det kanske jag är också fast nee, de är jag inte :D 

Vad har man att se fram emot då? Påsklov snart, hihiih då kommer louise hit tror ja! :D
Och då lovar jag att det blir ENGÅNGSGRILL! va jävligt chill förra året på påsklovet, ellerhur daaarling..? ;)

Aja, nu ska jag försöka hitta hur man får fram webcam på den här datorn, sen blire å vila lite. För lilla Linnéa mår inte alls bra! :(

pösss




Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag har bloggtorka brukar jag använd:



http://www.bloggtorka.se



Skitbra att klicka runt och se tips :)

2011-11-14 @ 15:51:27
URL: http://www.bloggtorka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0