dåligt självförtroende..

Kära dagbok..
Nu känns allt så där meningslöst igen, det där dåliga självförtroendet jag hade förr börjar komma ikapp mig igen och jag har ingen aning om hur jag ska stoppa det.
Det spelar ingen roll hur många gånger jag säger till mig själv att jag är vacker, jag är värdefull, jag är bra precis som jag är.. Det där fungerar liksom inte på mig. För jag hittar alltid någonting med mig själv som jag inte gillar.

Just nu är jag verkligen missnöjd över HELA min kropp, aldrig haft såhär dåligt självförtroende förut. Jag tycker att jag börjar bli tjock, det känns som att jag inte kan göra någonting åt det heller. Sen gillar jag inte mina höfter, jag HATAR mina ben. Vet inte vad jag vill få fram av det här egentligen,  får väl försöka bli nöjd över mig själv istället.

Hur gör man..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0