@ jasmine's plaaaace!

Heeej! :)
längesen, eheh. Just nu sitter jag hos min söta Jasmine, hon är och duschar just nu. Varit här sen i fredags, ska snart åka ner på stan så ska Jasmine sola och jag ska dra hem, måste städa osv. För snart kommer Louise hit!! :D

Kommer bli så najs asså ;)
Känner att min blogg börjar bli fett tråkig, har inga bilder att lägga in osv. Men det ska bli ändring på det! Någon gång i framtiden iaf, fast tror jag vet hur man gör en ny header nu iaf. Orkar knappt blogga längre heller, usch känns som jag bara klagar. Fast det gör jag inte egentligen, aja nu ska jag gå och ringa nöt sen blir det att åka hem.

Vi hörs senare alla söta! :)


ssssnygga b-rudar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0