18 februari.

Nu sitter jag här. Tänker på hur kul det är att vara fjortis och lyssnar på Miley Cyrus. Kul liv..? Njae, inte direkt! Ikväll har jag iallafall varit barnvakt åt mina sötisar i ungefär två å en halv timme.

Har kommit på att det suger att inte gå i skolan, suger suger suger. Ah ni fattar.

Kanske ska berätta lite för er som faktiskt inte har en aning om varför jag inte går i skolan och som kanske trodde att jag gjorde det. Men tyckte att det var konstigt att jag aldrig skriver att jag varit i skolan..?

Iallafall, innan jullovet hade vi praktik i tre veckor och det hade vi efter jul också. I tre veckor. När sedan skolan började efter praktiken hade jag ingen som helst lust att gå till skolan, vet faktiskt inte riktigt varför. Så jag helt enkelt slutade gå till skolan. Väldigt dumt tycker jag nu såhär i efterhand, men ni vet hur det är när man har varit borta från skolan för länge. Det blir liksom jobbigt att komma tillbaka. Alla frågor och allting sådant..

Jag har aldrig varit riktigt säker på vad jag ville gå för linje på gymnasiet, det blev Hantverksprogrammet med inriktning Textil.

Ingenting för mig. Jag vet att man alltid kan byta linje osv. men jag orkar verkligen inte gå om. Är så sjukt trött på skolan så det finns inte ord för det! Nu tycker jag absolut inte att ni som läser det här ska ge upp skolan bara för att jag gjorde det och kommer få ångra mig sen, det är ingenting jag rekomenderar. Absolut inte!

Nog om det så ska jag iallafall på möte med min lärare och syon på skolan. Så vi får väl se vart det leder till, inte IV hoppas jag. Vill nog mest av allt gå någon teater-linje! :)
Skulle vara awesome!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0