19 februari.

Det borde seriöst vara förbjudet att vara såhär trött!!
Hej förresten, jag vaknade för en stund sen och är så gal1 trött att det inte går att bli tröttare än mig. Skulle kunna somna här och nu på en gång!

Jag gick och la mig halv fem imorse. Och egentligen kan jag inte skylla på någon annan än mig själv men jag väljer att skylla på nöt och Mr.L :) DERAS FEL!

Fast jag känner mig sjuukt snygg, har fixat mig och allt. Inte fixat mig ordentligt på ett tag men nu kände jag för att göra det, snart kommer mina älskade syskon hit för att vi ska fira min mamma som fyllde år i torsdags! Med tårta och allt sånt! hihihi :D gottgott!

Bild på outfit, tårta,syskon osv. kommer senare!
C ya laaaater bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0