21 februari.

Godmorgon på er små gullungar! :)
Nu sitter jag här, 10.07 på morgonen och känner mig helt död. Har varit hos tandläkaren som förövrigt inte var halv åtta som jag trodde, det var klockan nio som tur var..!

Men jag var ändå sjukt trött, gick och la mig typ halv tre.. Nu får jag börja skärpa mig!! Sover ju knappt någonting, jag har inte vänt på dygnet heller. Jag bara sover inte, går och lägger mig kanske halv tre-halv fyra. Somnar typ en halvtimme senare sen vaknar jag vid nio för att mamma skramlar i köket och har satt på radion på högsta volym..

Ska bli otroligt skönt att flytta hemifrån! Tänker tjäna pengar i sommar och förhoppningsvis flytta till hösten, skulle vara riktigt najs! :)

Nej nu ska jag fortsätta läsa roliga saker på i.like.it.se sen ska jag soooova lite till!
vi hörs senare, puss! ♥


bloondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0