alla som inte har ett liv.

Nu bloggar jag för er, för alla där ute som inte har något liv denna lördagskväll. För er som inte är ute och festar, myser med pojkvännen/flickvännen eller har någonting annat för er.

För dem som sitter här och läser min blogg och som, precis som mig, inte har något liv just nu.
Tråkigare lördagskväll får man leta efter, men ni ska vara glada för ni bara ÄLSKAR när jag uppdaterar sådär mycket i min blogg som bara jag kan göra..!
Jag hatar att bo i Gävle, inte ett piss som händer här och alla är så himla tråkiga! Jag tänker flytta till Las Vegas eller någonting, där kan jag lova att det händer roliga saker helatiden..!

Nej nu drar jag till alex istället! Booooring här :)
Vi hööörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0