apropå ingenting..!

Haha jag kom å tänka på en sak!
Ni vet när man kanske har pratat med någon på internet ett tag, sen kanske man addar personens msn och pratar lite där. Så har personen en jätte snygg bild som visningsbild på msn, sen byter han/hon (mest han för min del då) bild och ser inte alls ut som man trodde.. Typ är jätte ful eller något, haha fatta vilken chock man får då..!

Man blir nästan lite arg och tänker " fan du kunde väl ha sagt att du inte ens var snygg..? " haha vet inte varför jag började tänka på det. Men sånt är livet, imorgon börjar jag träna!! Nu ska konditionen på topp och ska ha supersnygg kropp till Beach 2011!! :D

Nu kanske ni tänker att jag bara går på utsidan, men man gör ju det när man pratar med en person som man inte träffat IRL. Så fortsätter man snacka med "den där snygga personen" tills han har bevisat att bakom det där snygga utséendet finns ingeting bra..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0