BLONDIN!

jag är helt otrolig.
klockan är 02.10 och det känns som att jag inte ens har planer att gå och lägga mig än? Helt sjukt!
Fast efter detta inlägg ska jag nog göra det, faktiskt.

Jag SKA bli blondin igen, så trött på mörkt hår. Kanske inte super blont hår, men ska gå till en frisör och slinga massa blonda slingor i det och fortsätta göra det tills håret blir blont och fint! :)

Blondiner är finast, no matter what!
Visst kan brunt också vara fint, på vissa. Och egentligen passar jag i både brunt och blont hår. Men just nu, just i denna sekund vill jag verkligen bli blondin. Till sommaren blir perfekt!

Lääängtar! :D
Nu ska jag iallafall sova, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0