Enjoy.. eller något



Skulle du vilja vara längre?
Ja, fast man kanske ska vara nöjd över sin längd också.
Skulle du vilja väga mer?
Nej helst inte! Inte för att jag väger FÖR mycket, men det kan gärna stanna nu :)
Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut?
Tror det men det beror väl på varför han gjorde slut isf.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ärligt så vet jag inte, skulle kanske bara vara pinsamt.
Skulle du vilja dricka dig full just nu?
Ohyes varför inte..?

TIO KAN...
Kan du röra på öronen?
med mina händer ja! :D
Kan du slicka dig på näsan?
* var tvungen att testa * nej tyvärr det gick inte :(
Kan du kolla i kors med ögonen?
Yes
Kan dina föräldrar lita på dig?
Såklart..! eller?
Kan du vara på fest utan att dricka?
Nej de blir inte lika kul då. Fast med rätt sällskap så kanske.. ;)
Kan dina vänner lita på dig?
but ofc!
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Jag har det redan, men om jag måste göra det igen så nej. Det gjorde alldeles för ont.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Om jag har pengar och det är något jag vill ha i den affären så köper jag väl det antar jag.

Fjorton HAR...

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja, fast inte så mycket faktiskt.
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?
De har dem väl.
Har du ett syskon?
jag har ett plus tre syskon :)
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Någon gång kanske, eller aa de har dom nog.
Har du redan tröttnat på de här frågorna?
Nejeee de här är verkligen vad man vill göra såhär 01.52 på natten!
Har du funderat på att någonsin testa droger?
Funderat och funderat, ibland kanske de vore lite ballt.
Har du ljugit på någon fråga än?
Why would I?

Tjugo VEM...

Vem är din absolut bästa vän?
Louise♥
Vem älskar du?
min mamma
Vem pratade du senast i telefon med?
min syster Mia :)
Vem skulle du ge bort en miljon till om du var tvungen?
Mamma så hon kunde ge mig när jag behövde! :D
Vem är snällast i världen?
Nöt :)
Vem vill du prata med?
Mr.L hihih ;)
Vem vet allt om dig?
Jag!
Vem kan berätta allt för dig?
Dom som känner för det!
Vem kan du berätta allt för?
Louise, Jonnah & Linda :) Sen mina systrar
Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord.
Vad blir ditt namn baklänges?
Aénnil, ganska sexigt ändå!
Har du gjort en snöängel i år?
Ämen självklart broder!
Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus?
Jag vet inte. Någon vecka kanske.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Har de säkert.
Första sporten du gått på ?
Dans, om det räknas som sport.
Minimorötter eller pommes frites?
Minimorötter (okej.. jag sa bara sådär för att låta nyttig..)
Vad längtar du mest efter till just nu?
SOMMAREN OCH SOLEN! STRANDEN, you name it!
Hur gammal har du tänkt bli?
Lika gammal som dinosaurierna :)
Har du haft vattkoppor?
Jajjamen broder!
Vad drömde du i natt?
Ingen aning faktiskt
Vad åt du senast?
DRACK juice och ÅT sån där kaka med sånt där gott på! :D
Höga eller låga strumpor?
mittimellan blir bra!
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Fortfarande hajar, sen jag gjorde den här sist! Jag hatar hajar! usch
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland när jag har riktigt tråkigt och mjölken står på bordet så gör jag det..!
Bikini eller baddräkt?
bikini is the shit!
Är du mörkrädd?
Nej
Har du någonsin haft på dig ett par trosor?
Alltså.. ärligt nu, never in my life! Eller..?
Riktig gran eller plast?
Riktig är lite mer amesome men det barrar ju.. lite jobbigt.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Alla lampor tända när Louise sover hos mig så blir hon glad ;)
Godaste drickan till frukost?
oboy oboy oboy!
Vill du bli president?
Gud ja!
Har du spelat tjej i en teater?
Nej men jag har nog spelat kille! hahah
Duscha eller bada?
Bada sen duscha av mig! :D
Har du gråtit i skolan någon gång?
Ajjemen, men de va ju några år sen.
Hur tar du dig till jobbet?
Sparkcykel for sure!
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Man måste ju prova allt.. men nej det har jag nog inte.
Sjunger du på toa?
Om min granne sitter och sjunger på toa, så brukar jag också sjunga då blir han tyst..
Vilken färg har din jacka?
Vinterjackan är vit iallafall.
Är du höjdrädd?
Ahdu! Ställ mig på treanstrampolin på fjärran så blir det inte roligt!
Vilket land vill du åka till?
Madagaskar verkar riktigt awesome!
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Nu bara för det så kommer jag inte ihåg, men roligt var det!
Vad ska du göra NU?
Svara på dem återstående frågorna dude!
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vilka vitaminer åt du när du var liten?
Dom man behövde kanske
Har du varit med i en rättegång?
Nej
Är du polare med grannarna?
Nej mina grannar är wierd.
Vilka språk talar din mamma?
svenska
Vilka länder har du bott i?
sverige
Senaste piercingen?
Tungan
Har du äggat någon?
hahahaha tror det
Har du varit utomlands?
Jajjamen, fast bara en gång.
Var är dina syskon just nu?
Dom är väl hemma hos sig antar jag.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Porrr
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
haha det här blir spännande, alltså de stog inte så i smset ska bara kolla först!
pjuuh de stod bara " Nu är jag klar! Det gick bra :) "

Jaha nu var frågorna tydligen slut. Tråkigt, då kanske jag ska sova istället!
Godnatt, 02.07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0