gal1 trött!

ämeen tjenare!
Nu sitter jag här, helt galet trött! Ska nog gå och lägga mig snart eller..?

Igår åkte jag, jonnah & matilda till stan och åt på M&B. Vi åt nå fläskfilé grejs, tror jag det var. De va gott iallafall även om vissa har lite svårt att skära köttet.. ;)

Sen åkte vi till Tim som fyllde år, eller han fyller 18år på måndag men vi firade han igår! :)
Det var väl trevligt, var lite folk där. Några som man aldrig hade träffat så det var trevligt! Fast jag blev väldigt trött efter ett tag och höll på att somna. Men annars så!!

Jag håller på att somna nu också.. ROLIGT DE! Ska nog tvinga i mig lite kaffe så jag blir lite piggare, för egentligen vill jag inte gå och lägga mig nu, känns föööör tidigt för att vara mig, ni vet ju hur jag är. Sitter uppe hela natten, sover hela dagen. :)

"Han var inte lika snygg nu
när jag är ganska nykter!"

ehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0