lalalala .. tråkigt!

Senaste

Låt du hörde:
Just a drem - Nelly.
Film du såg: The messengers tror ja ;)
Mat du åt: korv och makaroner..
Kram: mamma! :D
Dröm: Att vi satt i något rum och gjorde prov, haha!
Person du träffade: systeryster.
Personen du sov hos: Jasmine :)
Personen du pratade i telefon med: mamma enligt min mobil iaf.
Personen du fick sms av: alex..
Gången du åt 7-eleven korv: tror aldrig att jag ätit det!
Gången du var utomhus: Iförrgår kanske..? haha! Det är ju så kallt ute
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vi fikade igår iallafall, annars äre väl längesen alla åt tillsammans.
Saken du köpte: mat!

Allmänt:

Ska bli skoj:
att vinna en miljon inom en snarframtid!
Ska inte bli skoj att: att det fortfarande är snö.
Sparar till: kamera!!! å ny mobil. Eller har inte börjat spara än, men snart så ;)
Pålägg som gäller: Ost eller leverpastej!
Önskar att jag var bättre på: att diskutera utan att börja skrika efter ett tag.
Dagens dryck: juice
Vad saknar du: sommaren
Vad har du gjort idag: Inte mycket alls faktiskt!
Brukar du svära mycket: Nej
Hur tidigt stiger du upp: vid två, tre sådär ;)
Vad ska du göra ikväll: Kolla på solsidan !
Hur många timmar sover du per natt: Inte många!
Vem är snyggast i världen: Bert Karlssons granne
Vad är det för veckodag: Söndag
Favoritplagg i garderoben just nu:
min vita tröja som e as skön!
Byter gärna garderob med:
någon som har as snygga kläder!
Byxa eller kjol: Byxa ofc.
Senast utlästa bok: ingen aning
Mig själv med tre ord (just nu): snygg,snyggare , snyggast!
Jag tränar: alldeles för sällan
Jag ville bli när jag var liten: frisör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0