minns detta som om det vore igår!


Hahah jag vet inte om ni har sett den här bilden förut, men iallafall så minns jag det som om det vore igår! Jag och jasmine kom på att vi kunde klä ut oss till överdrivna fjortisar. Så då gjorde vi det, med pannband, toffsar på benen, reflexvästar osv. You name it!

Sen träffade vi Frida och bestämde oss för att gå till Ica, på vägen dit träffade vi ett fjortisgäng som typ följde efter oss helatiden, till affären och i affären. HAHA! Det kändes som att dem skulle fråga efter autografer eller något, vissa av dem bitchblickade oss bara.. haha!

Lite roligt var det ändå, fast helt ärligt så skulle jag nog aldrig göra om det. Det var pinsamt också, fast nu såhär i efterhand kan jag skratta åt det. Jag tror att "såhär i efterhand" har blivit mitt nya favoritord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0