oootroligt kul fredagskväll..

noot!
Såhär tråkigt har jag nog aldrig haft på en fredagskväll, någonsin!!
Ingenting som händer i Gävle ikväll, lite tråkigt då! Sen har ica stängt för ikväll också, tänkte inte på att klockan faktiskt är 22.21, och för er som inte kan klockan så är hon snart halv elva. Ganska mycket ändå.

Nu fick min dator lite damp här, så får se till att publicera det här innan den får ännu mer damp och stänger ner sidan. Iallafall så har jag inte så mycket mer att säga, kanske åker till Bergby å träffar töntar hihihihi eller så sitter jag kvar här. Tror det bli att stanna hemma, vet liksom inte ens hur man kommer ut på landet sådär.

Ska nog försöka hitta snyggsnygga bilder som jag kan ha till blogg design. Har börjat tröttna vääldigt mycket på den jag har nu. AJA vi ses när vi ses och hörs när vi hörs, men inget mer ikväll tror jag!

Ni som har ett liv och som går ut och festar eller stannar inne och myser får la ha det så gött så ska jag som inte har ett liv just nu sitta här och ruttna!!

haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0