spola tillbaka tiden..?

Nu när jag sitter här och tänker, lyssnar på musik och pratar med min söta nöt på msn så vill jag spola tillbaka tiden. Tills då att jag var ungefär tretton år..

Egentligen är det för att jag läste igenom min systers blogg och hon hade skrivit lite om mig, typ att jag var världens drygaste lillasyster och att jag aldrig lyssnade osv.. Jag vill spola tillbaka tiden och ändra på allt det där, ville aldrig att någon skulle tycka att jag var dryg. Själv tyckte jag aldrig det, men det är väl sånt där som man aldrig ser själv.

Sen önskar jag att jag hade varit snällare mot min mamma och min pappa. Och mot alla i min familj. Usch nej, det var nog inte lätt att uppfostra mig. Att ta hand om mig var nog väldigt svårt, jag var inte lätt att handskas med när jag var mindre.

När jag tänker efter så var jag nog VÄLDIGT dum mot min familj, förlåt för det.
Jag älskar er!

Nöten är bäst! :) Han skrev såhär till mig på msn nyss.
" sluta nu , inte stackars mamma, de va bra att hon gjorde dig,
annars hade jag inte varit nöten och du kattunge :)"


Puss gubben, du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0