00.22 , kan inte sova!

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - redan gjort båda men tungan kändes minst fast var jobbigast efter.
2. vara seriös eller oseriös? - haha jag kan typ inte vara seriös, så oseriös
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön  
4. Brinna upp eller drunkna? -  båda är lika hemska så inget.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ja de e klart
2. har du skolkat?  - ja..
5. fanta eller cola? - cola !
6. är du nyttig av dig? - har väl börjat bli nyttigare nu :D inte ätit godis sen jul

OM MIG
1. vad heter du? - Linnéa
2. syskon? - två systrar och två bröder
3. Vart bor du? - Gävle
4. Hur många barn vill du ha? - 3 tror jag
5. Vill du gifta dig? - kanske, vet inte än.
6. Humör just nu? -  om trött är ett humör så är ja de.
7. Sugen på just nu? - krypa ner under täcket

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
2. Sjungit? - Ja
3. Blivit kramad? - Ja
4. Känt dig fånig? -  nej tror inte de
5. Saknat någon?  - ja
6. Dansat galet? - ah fett! ställde mig på stolen å allt.
7. klippt håret? - Nej
8. Gråtit? - typ lite.

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej
2. Har du en hund? - Nej
3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon jag tycker om.
4. Tror du på spöken? - njae.
5. Är du mörkrädd? - nej
6. Är du morgonpigg? - haha nej verkligen inte.
7. Vad vill du ha just nu? - kärlek!

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - ja, men inte länge till kan jag lova!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - ja?
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - självklart!
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ah
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - yeäs, alldeles för mycket..
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nej
7. Har du varit på en blind-date? - nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?- absolut!
9. Saknar du någon av dina ex? -
10. Somnat gråtande pga kärleken? -  yes..
11. Brukar du tänka på dina ex? -

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - ja
14. Är du ofta med dina vänner? - ja, även fast man glidit ifrån många.. :)
15. Vad brukar ni hitta på? - allt möjligt.
16. Bästa minnet med nån vän? - det finns så många minnen.
17. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja :)
18. Vem vet mest om dig? - matilda hessling tror ja, känns så iaf.

VEM I DIN  KLASS
19. Har bäst sångröst? - JAG!
20. Har bäst humor? - jag, emily , josefin och amanda! :D
21. Skulle du vilja hångla med? - haha ingen!
24. Är högljudast - typ alla
25. Skolkar mest? - jag kanske.. fast inte längre
26. Är mest pluggis? - ingen haha

ÖVRIGT
27. Hånglat i mer än tre minuter? - ja
28. Sovit i en annans säng? - ja
29. Hånglat i regn? - nej tror inte de
30. Sovit naken? - aldrig. haha klart jag har
31. Hoppat in i en bil med folk du just träffat? - vet inte, tror inte det.
32. Blivit tagen av polisen? - nej
33. Smygit ut ur ditt hus? -  ja
34. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - ja
35. Struntat i skolan för att göra något roligare? - yes

nej nu ska jag sova! Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0