10 januari.

hey, förlåt för att jag inte bloggade igår men hade annat för mig! :)
Nu sitter jag iallafall hos min syster, i hennes kök. Är barnvakt åt mina sötpluppar som sover! William kommer säkert vákna snart, men det gör ingenting bara jag hinner blogga klart! ;)

Idag skulle jag ha praktik igen, i tre veckor till, men alla barnen hos dagmamman hade vattkoppor så jag fick vara ledig! Får ta igen den dagen någon gång senare.

Har inte varit i skolan på evigheter, kommer kännas konstigt när praktiken är över. Har faktiskt varit skönt att slippa åka buss tidigt på morgonen varje dag. Men jag saknar min klass super mycket! BIG LOVE♥

Nu ska jag pussa på min sötnos som sover, pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0