19 januari - gömmer mig bakom bebis! :D

HEJSAAAAAAAAAAN!
LÄNGESEN, skulle jag ha skrivit om jag inte kom på någonting bättre att skriva. Som jag egentligen inte gjorde´eller har gjort. Så nu sitter jag här och skriver någonting som jag inte vet att jag ska skriva. De bara kommer med farten liksom. Ba att trycka ner en tangent så blir det en bokstav, wow!

Imorgon kväll kommer jag lespa som en liten apa, kommer inte kunna prata heller. Eller ah det är samma sak. Iallafall så ska jag göra ett videoinlägg, bara för att jag inte kan prata då. För då hör ändå ingen vad jag säger och sen har jag inget viktigt att säga, bara att fan va snygg jag är och nu ska jag dansa tango med min grannes granne! CIAO




Kommentarer
Postat av: evelina carlson

s: naw, va gullig du är! :D tack så jättemycket!

2011-01-23 @ 15:25:43
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0