2011

Det känns så himla konstigt att det är år 2011 nu. Jag kommer ihåg när det skulle bli år 2010 och jag tyckte att det skulle kännas så konstigt att man inte kunde säga "09 eller 08" längre. Liksom skulle man säga "10" ? Hur konstigt skulle inte det låta.

Sen blev det nyår och året 2010 kom till Sverige. Efter ett tag vänjde (haha säger man så..?) man sig att säga 10. Nu känns det bara så sjukt att hela 2010 är över. Vart tog året vägen..? Känns som att det var nyss då jag låg i sängen och sa att jag skulle dö för jag mådde så himla dåligt. HAHA det var på nyårsafton, då det skulle bli år 2010.

Så det kanske inte var världens bästa början på året. Fast iofs så har inte det här året börjat bra heller.. Men får väl hoppas att det blir bättre än förra året. Tyckte att det sög totalt.

Kommer knappt ihåg någonting från förra året, känns som att jag gick i ide ett helt år och vaknade upp när det skulle bli ett nytt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0