21 januari.

HEEEJSAN alla mina tusentals läsare! Saknat mig..? SÅKLART NI HAR! :D
Nu är jag här iallafall, sorry för dålig uppdatering. Alltid samma ursäkt! Men när det har blivit mer vår/sommar så kommer jag skaffa en annan blogg, med snygg design och massor utav bilder å videos osv..!

Det kan bli ett löfte! Som jag ska hålla. Vill byta blogg för jag tycker inte om mitt bloggnamn, nu tänker ni nog " men man kan ju byta namn bara " men jag vill ha en ny blogg, ny start liksom. Förresten vet jag inte ens om man bara kan byta namn sådär. (a)

Sen apropå ny blogg så tog jag hål i tungan igår-igen. Tog ju typ 40 minuter då (a) , men den här gången var jag helt säker på att jag skulle dö. Det gjorde jag ju också, så är ett spöke nu! Asnajs är det för alla som ville veta!! :)


det här får jag leva på några dagar nu eftersom att jag inte kan äta vanligt..! haha
fast är ju död som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0