bara för att

som alla andra år.

Min sammanfattning av 2010.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
gjorde jag säkert
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade nog inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
vänner och vänner, min syster blev :)
4. Dog någon som stod dig nära?
nej :)
5.Vilka länder besökte du?
inga, men det ska bli ändring i år!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
nej 2010 har varit sämst om man kan säga så. Fast ändå bra.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
31 juli :D och 15 oktober.
8. Vad var din största framgång 2010?

jag förstog inte riktigt :(
9. Största misstaget?
nikke.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja
11. Bästa köpet?

min mobil, heh!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och pengar till mobilen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

ja och riktigt ledsen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
fight for this love och gubben i lådan, heheh
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare tror jag. Var så mycket som gick fel.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåts med jonnah
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tänkte. haha
18. Hur tillbringade du julen?
I brunnsta med trevligt folk :)
19. Blev du kär i år?
inte sådär jätte kär.
20. Favoritprogram på TV?
Våra vänners liv. ! !
21. Bästa boken du läste i år?
inte läst någon bok.
22. Största musikaliska upptäckten?
ingen aning.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kommer inte ihåg vad jag fick. (a)
24. Något du önskade dig men inte fick?
det är väl alltid så
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
åt tårta ! :D
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
oja!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
lite chill sådär
28. Vad fick dig att må bra?
louise <3
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen :D
3o. Vem saknade du?
rickard.
31. De bästa nya människorna du träffade?
dom vet vilka dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0