rensar mobilen

Nu håller jag på att rensa HELA min inkorg på mobilen. Har 878 meddelanden där, och nu går den fett segt bara för det. Vissa meddelanden kanske man vill ha kvar fast ne, orkar inte det nu.

JÄVLA DEPP TIDER! Seriöst, vill ha sommar! Mår inte ett dugg bra av det här j*vla vädret. Orkar inte ta på mig tjockaste jackan så fort jag ska gå utanför dörren. dör ju för det är så kallt.
Ah fan va jag klagar... MM

Imorgon blire att dricka HOPPAS JAG. Får nå fel annars :( typ beroende av alkohol nu. Nej men jag ska va med brudarna hoppas jag! Tänker inte sitta hemma på en fredag iallafall, ALDRIG!

bara gått 19% av mobil rensningen (om man ens kan säga så..) haha kommer hinna ändra mig innan allt är klart och typ stoppa den eller nå.


jag och jonnah, love u!




hahah lite ruulig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0