im back! ... for now

Hejsan svejsan alla gula bananer där ute i vårt avlånga land!

Har ju haft bloggpaus osv. inget att snacka om liksom. Annars då..? Inget roligt har hänt, varit på lite möten med skolan osv. HAHA jag tror att jag har umgåtts för mycket med Jasmine, hon säger "osv." helatiden. Men man blir ju som man umgås, även om det var ett tag sen sist så har jag fått det ordet på hjärnan. Kanske borde söka hjälp.

Sen vill jag bara säga att det här med kärlek inte är lätt. Och sen saknar jag min nöt, som för tillfället har dissat mig totalt! :(
Kul liv gubben, hör av dig om du ser det här!

Aja, va väl TYP det här jag ville säga. Liten mjukstart på min bloggkarriär, sådär! Blir bättre sen,  yeee vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0