lite uppdatering kanske..?

längesen nu. Men tänkte blogga lite om vad jag gjort på looovet, för de är snart slut. Även om jag har typ en vecka kvar för på fredag ska jag på möte med min lärare å rektorn (ÄNTLIGEN!!)

Måndag: Åkte till Jasmine å hade de mys! Kollade på film å lite sånt där ni vet!
Tisdag: Vaknade bredvid Jasmine, vi gjorde typ ingenting latade oss hela dagen men de var ändå mys!
Onsdag: Vaknade bredvid Jasmine igen, vi fixade oss osv. sen åkte vi till Valbo och shoppade lite! Jag köpte ett par as coola leggins, en typ magtröja och trosor! Orkar inte lägga in bilder! :)
Torsdag: Åkte till Linda, vi gick runt på stan lite osv. Sen gick vi hem till henne å lagade tacos! Jag missade sista bussen och fick sova kvar där.
Fredag: Vaknade hos Linda, var där till fyra sen åkte jag hem och sov!
Lördag: Myste med familjen och kollade på melodifestivalen på kvällen osv.
Söndag: nuuu ska jag sova några timmar till! PÖÖSSS

Tror det var så iallafall.


Visste ni förresten att jag har gjort slingor i mitt hår..? Om inte så
vet ni det nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0